Monday 9 February 2009

say hye...!!!

salam... selepas beberape hari cuti yg agak membosankan... esok dah nak stat kelas baru... hahahaa... tataw lew lame mne bleyh tahan blog ni... wakakaka... since my fren mintak sangat suh tulis blog... maybe die rindu gler nak taw pekembangan aku dkat sini kot... hahahaa... (poyo je)... harap2 bende ni bleyh menghilangkan rse2 boring aku ke... bwat aku lagi produktif hendak nyer... spy slalu duk recall balik perjalanan hari2 aku... lepas beberape lame bercuti... balik gak mmber2 aku neyh... hehehee... best erk g jejalan... aku gak duk tegolek-golek dkat sini (bkn tegolek btul pun, just want to show that cam takde aktiviti sangat nk bwat...huhuuuu...). tpi ade gak sumthing yg best happen to me... dan mengharapkan ianya berkekalan... ade hikmah nyer gak tak berjalan... byk duk bersendiri... bwat banyak diri fikir tentang perjalanan hidup, tentang ape yg kene bwat dihari mendatang (DUNIA NI KEJAP JE...). klo dah bwat bende yg baek...try la bwat lagi skali...n lagi skali...n lagi skali...huhuhuu...

huhuhuu... dah ngantuk daaa... yeay, esok daaa stat kelas... lagi cepat stat, alamat nyer, lagi cepat la aku dpt balik mesia... hahahaa... tak sabo2 nk balik... bwat ape erk... hahahaa... yang taw, taw laaaa (ayat my senior yg best)...

1- to MUZ... pulun eyh suh aku tulis...(yg ko suh aku cari...dah ilang maaa...hehehe...)

2- to ALL MY FREN... slamat blaja esok... 'DUNIA NI SEKEJAP'... sesame bwat sesuatu spy senang tuk selame nye disane kelak...

3- ni cam kekanak nk bertatih... owh jap... mniarap kowt... tak2... bru blaja nk begolek...hehehee...

3 comments:

  1. yay yay!!!
    arre dah de blog...!!!

    ReplyDelete
  2. salam.kenapa tak continue je menulis dalm blog ni..terus terang saya katakan yang blog ni simple tapi menarik sebenarnya...ada kisah yang boleh direnungkan bersama..ada manfaat juga disebaliknya..kalau tak keberatan teruskanlah menulis...sesungguhnya sesuatu yang biasa tapi hadir dari hati insan yang punya usaha yang luar biasa akan menjadikan sesuatu tu tampak lebih luar biasa..so haiyok!!wasslam...

    ReplyDelete
  3. wsalam... terima kasih, saya tak berape minat sangat menulis tambah2 lagi, kebanyakan masa saya tak berapa diperuntukkan untuk menulis. bukan sibuk sangat pun, duk buat bende laen je banyak... hehehe... hari ni terpanggil nak menulis, selepas bace blog adik saye. thanx for da comment tho...

    ReplyDelete