Saturday 24 October 2009

BirThDaY...!!!

19th October aritu was my birthday... rase makin besa neh, makin best la plak birthday... hahaha... banyak orang wish n ade hadiah gak... huhu... 1st person to wish me birthday was my long time close friend... Nabil... (die main tipu, gune malaysian time... hahaha... any way thanx a lot...) thanx to Fawwaz too... hehehe... still remember me ya... of course... dah tak jumpe lame giler pun... still ingat same kamooo... thanx to facebook sbb makes me to be remembered on that day... i received so many messages from my hp and posts on my facebook's wall... thanx a lot friends... happy sangat rase... and special thanx to my family members, my younger sis - ayu, my cousins dan sumer-sumer lah... huhu...

the most thing which touched my nerve was when my elder sis, kak ejea posted a birthday card on my facebook, wif some notes there from my mum, dad, grandmother, grandfather, my lil sisters... huhu... best sangat rase... actually, die nak post, tpi my address yan aku antar, she never received... weng nyer celcom (hahaha... yoyo je, skali megafon yang weng...) then bile sumer orang tulis-tulis ucapan atas kad tu, die pun scan and post it on the facebook... walaupun die sibuk dengan kerje, still, she has the time for me... balik kadang2 pukul 3 pagi from her office... buat bangunan ape laaa company die buat neh... macam buat projek mega cam burj dubai je...(interesting fact to share by the way... ade banyak lagi bangunan yang tinggi2 yang have been proposed... makin banyak la bertambah petanda kiamat...) by the way, thank you kak ejea...











at night, imran datang bilik and gimme buku cerita, bertajuk Lasykar Pelangi by andrea hirata as подарок aka hadiah hari jadi... (so far tak bukak lagi, sorry imran... lepas cycle paediatrics ni confirm aku bace...insyaAllah)... terima kasih imran...


















malam tu jugak, kak idah call suh pegi bilik die, die nak bagi sumthing kate nye... then bile pegi tu, kak shaz kuar ngan lamb stick kot...(lupe nak tanye plak pe tu... huhu... euphoria nyer pasal dapat makanan... hahaha...) dengan dessert ape ntah... ade prune dlm tu, rse cam oat pun ade... yang penting beesssttt... hahahaa... thanx kak shaz...



on the next day, 20th October... at class... ruby bawak chocolate cake for me... (yeke, i guess... sbb die wish happy birthday jugak time tu... hehehe...) sumer dengan ganas nye melahap cake yang sedap itu... hehehe... time kasih banyak2 ruby...

1 comment:

  1. happy belated besday!!!!moga beroleh rahmat Allah selalu...

    ReplyDelete