Saturday 5 June 2010

obs ooo gyne... syukur dah habis 1... lagi 2... huhu...

salam... semalam dah abis satu exam... legaaaa... minggu depan adalah paper yang seterusnya... huhu, cool sungguh exam dekat sini, takde nak stress2 sangat... tapi still, gelabah gak... huhu... masa jawap exam smalam, aku tak macam exam belum2 ni... mengapakah...??? aku rasa cam tak gelabah pun... huhu... maybe dah penat sangat kot, semacam dah tak kesah...

bila dah masuk dlm exam hall tu, tetibe ter'spot' the scariest cikgu tuh... huhu... aku harap sangat tak kena die... tapi ketakutan tu tak terasa sangat sebab ade ramai cikgu dlm tu... probability untuk kene die tu, ade, tapi kurang sket laaaa... tak semacam exam ENT aritu, 1/2... vsioooo...

aku dapat svetlana karchelaeva, who is my obstetrics lecturer during my 4th yr... agak ganas, dari dulu lagi, die memang ganas... tapi aku semacam dah tak ketaq cam biasa... aku dah penat sangat kot... cume nak habiskan cepat2 exam neh... nak mengharapkan yang terbaik pun, aku dah tak bersemangat, since aku sampai-sampai je dekat exam hall, ade lecturer yang pass the carry mark which is written on a piece of paper... mine was a disastrous one... from that point on... aku dah semacam, ape-ape jelah... tapi sape yang taknak yang terbaik, tapi kalau carry mark ni betul-betul effect, susah la aku... yang exam belum-belum ni pun, takde exam yang carry mark effect pun... dannnn... rupe-rupe exam ni, die tengok markah aku yang teruk dalam kelas... uhuk2... dan pulang dengan tak gembira sangat dengan result exam, tapi happy sebab exam dah lepas... huhu... thanx zufar sebab bagi semangat dekat aku balik... thanx to fakhrul sebab gimme this cool vids... check this out...(<-- klik sane)

2 more to go... infectious disease and therapy... GAMBATEEE...!!!

No comments:

Post a Comment