Sunday 26 September 2010

25hb september 2010

salam...

dah bersawang aku nyer blog... terasa semacam malas nak menulis... tak tau nak tulis ape... yang aku pasti, kehidupan aku lately sangat la tak produktif... huhu... dah nak abis belajar, tapi tak produktif, camane tu erk... huhu... situasi yang agak menakotkan... memandangkan alam pekerjaan aku sangat menakotkan (menurut gambaran kekawan yang dah bekerje)... huhu...

hari ni hari sabtu... cuti ujung minggu... aku ada 3 rumah terbuka hari ni... waaa, sangat mewah... huhu... i mean makanan yang dihidangkan sangat mewah... huhu... banyak sangat umah terbuka, sampai tak larat nak makan... kenyang sangat... kenyang-kenyang pun, aku pegi jugak... saje nak jumpe member2... huhu... thanx kepada sumer yang buat umah terbuka tu...

1) bilik 10-17 (thanx to ajlaa, syai, kak shaz, kak nat, shazmira)
2) bilik 9-04 (thanx tu KPMM's guys)
3) bilik 3-03 (thanx to dinie, anip, amir, mok, amir jugak)

waaaa... ade sape2 bleh bagi aku ape2 yang boleh menjadikan sumber inspirasi untuk aku blaja rajin2 sket neh... huhu... malas gler rase lately neh...

petang tadi, aku tengok qualifying F1 @ singapore dekat tv... huhu... good job Alonso by beating Vettel which is not cool for pole position... tak sabo nak tengok race esok, pukul 4 petang... huhu...

chaow...

No comments:

Post a Comment