Sunday 19 September 2010

baru aku sedar...

salam... yehaaa... selepas beberapa lama, baru tersedar bahawa blog aku sangat la membosankan... tolong aaa letak gambar sket... baru la tak bosan... mane la takut-takut member aku nak tengok kehenseman aku bertambah-tambah... hahahaa... poyo je...

baru ni pun, adik aku ade tegur... aku suruh describe blog aku camane... dengan selamba nye die cakap... BORING... ceyh... tunggulah... post-post lepas ni... akan aku cuba pastikan ianya semakin menarik untuk ditatap... huhu...

2 comments:

  1. tau xpe..hahhahha..aku pon sama weh..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha... selepas beberapa lama... aku baru belajar untuk cek orang punye comment dekat sini... sorry muzamir... most of ur comment, i didnt replied it... hehehee... from now on... bleh la kot... hehehee...

    ReplyDelete