Monday 10 January 2011

adoiii...!!!

salam...

memandangkan cuti winter hampir menjelang tiba, aku dengan sorang lagi member aku aka Zufar membuat perancangan untuk berjalan-jalan... huhu... so far, the plan is great (thanx to Zufar)... but we spend 6 days in Turkey, a great country deserve more time... huhu... tapi so far, plan kitorang, those 6 days, dekat Istanbul je... which is i feel quite long... so sambil-sambil bukak facebook... aku terjumpe satu page McGill student neh... die punye trip, macam dah around the world je... kagum kagum...!!! huhu...

dan bila aku surf-surf die punye gambar, ade la gambar die berjalan dekat Turkey... dan tempat-tempat yang die pergi sangat la lawaaaa...!!! agak-agak cam terbeliak gak la mate tengok keindahan alam ciptaan Allah neh... aku cam, wahhh, aku kene pergi jugak neh... sayang kalo tak pergi... kalo tak sekarang, cam bile lagi... bila dah start alam pekerjaan, aku dah tak nampak jalan untuk bersenang lenang... huhu... mesti mase tu, dah banyak plan-plan dan rintangan yang lain timbul...

so, aku dengan tak malu nyer bertanya la dekat tuan empunya gamba tu pasal die punye trip ke Turkey... dan sekarang dah masuk hari ke-2 kot... die still tak balas-balas... beberapa kali jugak la aku review aku punye words tu... takut-takut ayat aku cam terpoyo ke... atau ayat aku cam menyakitkan hati si pembaca... mungkin, aku taktau...
mase tulis tu, aku dah cuba tulis se'proper' mungkin, little bit in a formal way... kalo buat cara aku yang selalunye, jadi cam budak kecik baru dapat eskrim la pulak... (next time, be yourself... tak kesah la budak kecik pun... huhu...)

Photobucket

mase aku tulis tu, aku cam kemain excited nak tau camane nak pergi tempat tu... ala-ala cam nak meloncat-loncat dekat kerusi ni pun ade...
Photobucket

huhu... tapi nak buat camane, salah aku la kot... tak reti-reti nak intro bagi orang sejuk sket hati bila bace dan terasa nak tolong... huhu... MY BAD... adoi, bersalah pun ade jugak... dah buat orang misunderstand aku... ok lah... len kali kene pikir masak-masak dulu intro, bagi orang senang hati bila baca... LIFE MUST GO ON...!!! GAMBATE...!!!

mintak maap yer semua...!!!

No comments:

Post a Comment