Saturday 24 April 2010

taK seMpaT naK merApU...

salam...

bila tengok-tengok balik blog aku neh, cam lame gler je aku tak tambah entry... huhu... lately cam malas je... sebab sekarang tengah cycle ENT which is at the end of cycle ade exam, which is rabu depan... huhu... plss gimme sumtime b4 exam... huhu... tak ske btol exam at the end of cycle... rase semacam FAIL je... wuh, sangat negatif... aku perlukan masa untuk baca-baca lagi... orang selalunya suka exam at the end of cycle (maybe)... tapi aku tak suka... aku suka lagi lama lagi bagus... huhu... bukan ape, at least aku ada masa untuk baca... aku sangat slow @ lambat pikap... kalo belajar sumthing dalam masa yang singkat, aku tak dapat nak tangkap... aku mungkin jenis belajar sendiri kot... haih...

pape pun, wish me luck sumer... haha...

No comments:

Post a Comment