Sunday 22 November 2009

weeKenD daH naK KenE peRgi...!!!

akhirnya, dah sampai hari ahad daaa... huhu... ape aku buat time wekend yang dikatekan penyelamat neh... haih, cam sikit sangat je bende yang aku buat... exam lagi satu bulan lebih... takoottnyeee... sem ni 4 paper exam:

1) psychiatry (ntah laaa... nak jawap ape la aku paper ni... seyesly blurr... isk3...!!!)
2) opthalmology (subjek ni best... tpi still takut nak seat for exam... cycle seminggu je... taktau ade keyakinan ke tak ni nak jawap soklan-soklan exam... konklusi, kene la study lebih sket...)
3) paediatrics (subjek ni best... antara subjek yang paling faham untuk seat for exam... tapi tak tahu la hari exam ni camane... boleh jawap ke... tak boleh jawap ke... harap-harapnya BOLEH... huhuhu...)
4) public health (seyesly, subjek ni paling parah daripada psychiatry tahap kefahaman aku... aku tak tahu nak study macam mana subjek ni... tak tahu nak jawap ape jugak time exam... harap-harapnya dapat pencahayaan dalam masa terdekat ni... wuuu...)

aku tak tahu la kenapa cycle gynaecology ni sangat memenatkan... meh cube listkan penyebab yang mungkin:
1) kelas yang jauh
2) erm... erm... hahaa... takleh nak list down dah... yang laen tu masalah mentaliti diri sendiri... hahaahahaa...

by the end of this week, akan dapat credit untuk cycle gynaecology neh... mase tu boleh la nak cerita-cerita panjang pasal cycle ni...

okies... sampai disini dulu... chaow chin chaow... huhu...
salam...

1 comment:

  1. menarik...
    bwat leklok exam. all d best!

    ReplyDelete