Thursday 3 December 2009

kU inGaT, ku pUnYai maSa... taPi seMpiT seKaLi tinGgaL cuMa...

salam... ni mencuri masa siket sebelum pegi makan and tido... minggu ni belajar public health... aku ingatkan, aku ada masa untuk study untuk exam yang tinggal tak sampai sebulan lagi... tapi subjek ni untuk semester ni sangatlah sibuk... tak susah subjek nya, tapi keje rumah yang berlambak membuatkan aku tak sempat nak bukak buku untuk study... haih... ape aku nak jawap final ni...

aku dapat rasakan yang aku tidak akan berapa bagus untuk peperiksaan semester ni... waaa... sedesnye... esok pagi kene keluar seawal pukul 7 pagi... subuh pun tak masuk lagi... subuh masuk 7.20 pagi... sembahyang dekat kelas mungkin... kelas kali ini jauh sekali untuk subjek ni... aku ingatkan, kelas aku di universiti je... rupe-rupe nye jauh jugak... perjalanan yang memenatkan membuatkan aku tak berdaya nak bukak buku dan nak stay up sampai tengah malam... kalo stay up lama-lama... alamatnya lambat bangun la untuk pegi kelas esok hari... dah la aku ni memang susah nak bangun pagi... haih...

hurm... ok ler... sekian dulu... salam...

No comments:

Post a Comment