Thursday 4 March 2010

bila esok ade lecture & conference jeeee...!!!

salam... bile esok ade lecture & conference je... maksudnye takde kelas... huhu... then rase kemalasan nak bace buku pun melandalah dengan galaknye... lama gler tak update blog neh... bukan sebok sangat pun... malas nak bukak je... and moreover, rasa cam takde cerita best yang nak diceritakan... my day here, just like the other ordinary day... tak banyak babak... hahaha... kire nyer, idop aku ni cam tak dalam drama sangat laaa... kalo buat drama pun, orang cam taknak tengok aaa... sebab takde 'part-part' best... hahaha...

*yang 'part-part' best tu... sendiri isilah... hahaha... korang nak cintan cintun ke... dikejar hanjeng-hanjeng ke... korang terjumpe kera terbang ke... ape-ape je lah...
















(gambar hiasan semata... huhu...)

dalam cycle ni... aku dah ponteng sehari... waaaaa... tak boleh jugak laaa aku nak buat record datang kelas sepanjang tahun... hahaha... bapak ah skema, datang kelas sepanjang tahun... bia ah... ade aku kesah... huhu...
kali ni aku tak pegi kelas sebab (cam gamba dekat bawah neh)...

hahaha... POYO GLERRR... saje je letak gamba neh... bukan tido sebab kuat study... tdo sebab tdo lah... wakakaka... huhu... then sepanjang hari mood aku tak baek hari tu... rasa nyesal lah... macam-macam perasa ada haritu... so aku diam jela sepanjang hari... huhu... dan untuk memastikan aku tak terlepas kelas keesokan hari nya... aku berjaga sepanjang malam... hahaha... dan hasilnya adalah...
(aku tertido dalam lecture hall...)

aiseyh... same jela... baek ko takyah gi kelas... gi kelas tdo dalam lecture hall... same je...!!!

tak tahan aaa brooo...

huhu...

dan aku rase sangatlah useless... bersedih untuk kali ke-2 nyer... adoyai... masuk kelas ngan senyum-senyum kambing... malu ngan member-member... hamik ko... slalu suke sangat kejut orang bile orang tido dalam lecture... skarang, ko plak yang tido... waaa...

dan hari yang seterusnya... aku tido awal... dan keesokan hari nya bleh bangun pada waktu yang sepatotnye... walaupun susah sket... tapi bangun jugaklah... hehehe... ksian rumate aku... bersusah payah kejut aku...

pesan rumateku kepade aku... dan kepada sumer lah...
TIDO AWAL... SENANG NAK BANGUN AWAL... huhu...

waaahhh... btw, baru aku teringat... hari yang aku tak datang tu, ada lecture dan conference je jugak... cikgu tak amik attandance... yuhuuu... so that dalam jurnal, cikgu tanda aku datang jee... wakakka... maen tipu sket... tpi still rse tak puas hati gak... sbb aku menipu... hahahaa...

huh... dah penat mengarut... okies... chaow...

1 comment:

  1. x perlu cobference2 ni...buang masa je...huhuh

    ReplyDelete