Friday 26 March 2010

wHo are u...???

salam... akhirnya, tiba masa yang aku tunggu-tunggu, iaitu weekend... huhu... masa untuk berehat dan bersenang-lenang kejap... hari sekolah sangat stress dan memenatkan sebab kelas yang jauh... bila sampai bilik, dah tak larat nak buat bende lain... nak masak pun kadang-kadang malas sebab dah penat sangat... wahahaha... happy sungguh...!!! but, still... i'v homework to do... wakakaa... jadi jahat sket... peeping on others effort n copy it down... huhu... (belum buat lagi... berhajat je baru... huhu)... wut to do for this wekend...??? ade pape plan ke rakan-rakan...??? hoho... dipagi hari hujung minggu ni, aku ade agenda tersendiri... huhu... yang tau, tau laaa...

bosan nye la bile aku tengok balik blog aku neh... perkataan je... takde letak gamba-gamba ke... hurm... memandangkan hp dah rosak lately, susah nak snap sesuka hati... dulu, seluk poket, 'ah-ha'(ni bunyik hp aku yang dulu bila snap gamba)... huhu... camera ade je actually, tapi malas nak bukak beg, dan keluarkan lagi daripada beg tu... bukak sarung dia lagi... then, baru la boleh amik gamba... hahaha... saje je, tulis proses mengeluarkan camera daripada beg tu... kalo nak keluarkan, actually, tak sampai 30 saat je pun... huhu... masalah utama... MALAS NAK KELUARKAN... hahahaa... aiseyh... nanti lah, beli hp yang boleh amik gamba dengan pantas sekali... haha... ngah kumpul duit neh... tapi kalo ade yang nak sponsor nanti, sangat dialu-alukan... hahahaa...

waaa, sekarang baru pukul 5 petang... mata dah tak tahan... NGANTUK LERRR... harap-harap dapat bertahan sampai malam...

owh... back to the main topic... WHO ARE YOU...???
huhu, ayat ni aku dapat bila bukak facebook baru je kejap tadi... tetiba ade orang message thru chat dekat facebook... die tulis 'WHO ARE YOU'... bukan nak bagi salam dulu ke... kalo member aku tetibe nak cakap hoi ke, hai ke, ko buat apa ke or even diorang yang tanya aku who are you, aku boleh terima lagi... huhu... ni tetiba orang aku tak kenal tanya macam tu...??? tetiba rase cam, pehal die ni...??? ye la nak tanya aku sapa pun, kalo bagi salam ke, aku rasa lebih appropriate... actually aku memang tak kenal pun die tu, seingat aku, dia yang request to add as a friend (atau mungkin aku yang silap, mungkin aku yang tetiba add dia)... tapi takpelah, takde rezeki nak berkawan dengan dia... dan aku selamat remove from friend list aku pun (dan sekarang, aku terasa AKU YANG POYO... damn...!!! mungkin my mental conciousness level tak berada pada tahap yang betul kot, tambah-tambah dengan emosi yang tak stabil... keputusan yang diambil pun jadi tak releven)... maaf kawan...


PENGAJARAN: (bila aku fikir-fikir balik, mungkin aku pun kene aplikasikan bende ni dalam diri aku...)

- biasakan diri dengan memulakan bicara dengan memberi salam atau perkenalkan diri kita dahulu sebelum bertanyakan tentang orang lain yang baru kita kenali... mungkin dengan cari ini, mereka akan berasa lebih selesa dan senang dengan kita...

No comments:

Post a Comment